Reklamacije

Politika reklamacija – Stric.rs

Reklamacije proizvoda Proizvod koji reklamirate mora biti čist, uredno zapakovan i sa jasno označenom greškom. Prljavi ili oštećeni proizvodi neće biti predmet razmatranja reklamacije. STRIC DOO ne preuzima odgovornost za fizička oštećenja proizvoda nastala nepravilnim ili nenamenskim korišćenjem.

Sve opravdane reklamacije biće prihvaćene – u zavisnosti od zahteva kupca – vršićemo zamenu, popravku ili povraćaj novca. Reklamacije prijavite putem email-a: webshop@stric.rs.

Ukoliko je proizvod plaćen karticom (Visa, MasterCard, Maestro), povraćaj sredstava biće izvršen isključivo na račun sa kojeg je uplata izvršena – putem poslovne banke.

Vizuelna provera pošiljke Molimo vas da prilikom prijema pošiljke izvršite vizuelni pregled paketa. Ako je kutija vidno oštećena, odbijte prijem i odmah nas kontaktirajte. Ako je pakovanje neoštećeno, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite adresnicu.

Zamena artikla Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate pravo na zamenu u roku od 15 dana od prijema, uz priložen fiskalni račun. Zamena proizvoda kupljenog putem sajta Stric.rs vrši se isključivo putem sajta, a ne u fizičkim prodavnicama.

Zamena nije moguća ukoliko je proizvod korišćen, oštećen ili ukoliko ne poseduje originalnu ambalažu i zaštitnu foliju.

Troškove povrata i ponovne isporuke snosi kupac.

Za zamenu proizvoda, kontaktirajte nas putem email-a: webshop@stric.rs sa podacima o artiklu koji želite da zamenite i artiklu koji želite da dobijete umesto njega, ili nas pozovite na broj telefona na kontakt stranici.

Povraćaj sredstava

Pravilnik o reklamacijama

Član 1. Ovaj pravilnik uređuje način, uslove i postupak rešavanja reklamacija za proizvode kupljene putem sajta Stric.rs, kao i prava i obaveze Trgovca i potrošača.

Član 2. Kupac je fizičko lice koje proizvode kupuje putem sajta Stric.rs za ličnu ili porodičnu upotrebu.

Član 3. Kupac ima pravo na reklamaciju u roku od 6 meseci od dana kupovine.

Član 4. Reklamaciju možete podneti putem email-a: webshop@stric.rs. Potrebno je:

  • Navesti razloge reklamacije i željeni način rešavanja;
  • Vratiti proizvod u originalnom pakovanju;
  • Priložiti račun.

Član 5. Kupac nema pravo na reklamaciju ako:

  • Je istekao rok za reklamaciju;
  • Je oštećenje nastalo krivicom kupca;
  • Je proizvod kupljen na rasprodaji ili snižen zbog nedostatka;
  • Je promenjena odluka o kupovini.

Član 6. Trgovac će u roku od 8 radnih dana od prijema reklamacije obavestiti kupca o osnovanosti zahteva.

Član 7. Ukoliko se reklamacija prihvati, kupac može birati:

  • Zamenu za novi ispravan proizvod;
  • Povraćaj sredstava;
  • Popravku proizvoda.

Član 8. Kod plaćanja karticama, povraćaj sredstava se vrši isključivo putem banke, na račun kartice kojom je plaćeno.

Član 9. Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objave na sajtu Stric.rs.

VAŠA KORPA

close